Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

president
Beynəlxalq standartlarla işləmək inkişafa, tərəqqiyə yol açır və iqtisadiyyatımızın gücləndirilməsinə xidmət edir

Heydər Əliyev

Keyfiyyət Assosiasiyası İctimai Birliyi 25 noyabr 2007-ci ildə təsis edilmiş və 30 oktyabr 2008-ci ildə Azərbaycan Respublikası Ədliyyə Nazirliyində qeydiyyatdan keçmiş (QN № 1108-Q23-2591), özünüidarəedən, ictimai-faydalı məqsədlər daşıyan, öz fəaliyyətinin əsas məqsədi kimi gəlir əldə etməyi nəzərdə tutmayan qeyri-kommersiya, qeyri-hökumət təşkilatıdır.

Xidmətlərimiz

Купить новостройку с отделкой. Где купить однокомнатную квартиру в новостройке? Купить новостройку недорого. Оценка стоимости недвижимости. Какая рыночная оценка недвижимости? Принципы оценки недвижимости. Теплый пол своими руками. Как сделать теплый пол в доме. Монтаж водяного теплого пола. Не включается ноутбук. Скажите почему не включается ноутбук. Ноутбук включается и сразу выключается. Быстрый кредит наличными. Где быстро взять кредит без справок. Оформить быстрый кредит. Топ wow сервера. Где скачать последний клиент wow? Самый лучший сервера world of warcraft. Ленточная пилорама цена. Ленточная пилорама своими руками чертежи. Скачать чертежи ленточной пилорамы. Аренда квартир без посредников. Длительная аренда квартир без посредников и прочих. Аренда однокомнатной квартиры.
Məsləhət
ISO 9001
ISO 14001
OHSAS 18001
ISO 22000
ISO/IEC 27001
ISO/IEC 20000
ISO 50001/EN 16001
ISO/IEC 17025
ISO 13485
ISO 10002
ISO/TS 29001
ISO 30000
ISO 15189
ISO 31000
ISO 15161
ISO 3834
SA 8000
HACCP
IFS
BRC
Halal
Kodeks Alimentarius
SQF
GLOBALG.A.P
GAP
GFSI
GMP
GHP
GLP
CE markalanma
GS markalanma
İOİS
Strateji idarəetmə
BPR
BGS
BPM
TQM
Qənaətcil istehsal
TPM
FMEA
QFD
APQP
IRIS
JCI
6 SİGMA
KANBAN
KAYZEN
HEİNJUNKA
JİDOKA
JIT
HOSHİN KANRİ
POKA YOKE
EFQM
SMED
CRM
ISO 15378
STP
KPI
5S
EURO CODE
AZWV
ENQA
IWA 1
IWA 2
IFOAM
Bio Suisse
USDA
TESCO NURTURE
Koşer
Təlim
ISO 9001
ISO 14001
OHSAS 18001
ISO 22000
ISO/IEC 27001
ISO 20000
ISO 10002
ISO 13485
ISO/IEC 17025
ISO 50001/EN 16001
ISO 3834
ISO/TS 29001
ISO 30000
ISO 31000
HACCP
IFS
BRC
SQF
GLOBALG.A.P
GAP
GMP
GLP
GHP
İOİS
TQM
TPM
Gigiyena və sanitariya
FMEA
Qənaətcil istehsal
QFD
APQP
IRIS
BPR
6 SİGMA
KAYZEN
KANBAN
HEİNJUNKA
JİDOKA
JIT
HOSHİN KANRİ
POKA YOKE
CRM
STP
BGS
Strateji planlaşdırma
Strateji idarəetmə
Liderlik
Dəyişikliklərin idarə edilməsi
Motivasiya metodları
İşdə etikalı davranış
Proaktiv liderlik
Komanda çalışması
Risklərin idarə edilməsi
Performansın idarə edilməsi
Stok idarəetməsi
20 açar sistemi
Təlimçinin təlimi
BPM
Logistikanın idarə edilməsi
SCM
SMED
EFQM - Mükəmməllik Modeli
EFQM - Özünüqiymətləndirmə
EFQM - Korporativ sosial məsuliyyət
Bençmarkinq
Tədarükçülər ilə əlaqələrdə keyfiyyət faktoru
Ölçmə və kalibrləmə
MSA
Tullantıların idarə edilməsi
Effektiv yoxlama texnikaları
CE markalanma
GS markalanma
EURO CODE
EMAS
ISM Kodu üzrə risklərin analizi
Dövlət qurumlarında KİS
TMSA2
Marpol
MLC, 2006
IMDG Code
Qiymətləndirmə və Audit
Sənədlərin tərcüməsi
Sənədlərin ekspertizası
Bençmarkinqin təşkili

ISO/IEC 20000 İT üzrə xidmətlərin idarə edilməsi

Müasir dövrdə informasiya - kommunikasiya texnologiyaları cəmiyyətin inkişafına təsir göstərən əsas amillərdən birinə çevrilmiş, onun əhatə dairəsi dövlət strukturlarını və vətəndaş cəmiyyəti institutlarını, sosial-iqtisadi sahələri, elm və təhsili, mədəniyyəti, bütövlükdə insanların həyat tərzini əhatə etmişdir.

İnkişaf etmiş ölkələrdə İKT-nin ən yeni nailiyyətləri idarəetmə, təhsil, səhiyyə, biznes, turizm və bank xidməti kimi sahələrdə tətbiq edilərək cəmiyyətin hər bir üzvünə mövcud imkanlardan faydalanmağa şərait yaradır.

Bu gün informasiya texnologiyalarının sürətli inkişafı və cəmiyyətin müxtəlif sahələrində texniki proqram komplekslərinin tətbiqi onların səmərəli və effektiv idarə edilməsi məsələlərini ortaya qoyur.

Yüksək texnologiyaların inkişaf etdiyi ölkələrdə İT məsələlərinin planlaşdırılması, tətbiq edilməsi, dəstəklənməsi, qiymətləndirməsi proseslərini asanlaşdırmaq, problemləri effektiv həll etmək üçün müxtəlif konseptual yanaşmalardan, beynəlxalq aləmdə ümumi qəbul olunmuş standartlardan istifadə edilir.

İT üzrə xidmətlərin keyfiyyətinin yüksəldilməsinə kömək etmək məqsədilə işlənib hazırlanmış BS ISO/IEC 20000-1:2005 “İnformasiya texnologiyaları, Xidmətin idarə edilməsi.

Hissə 1: "Spesifikasiya" standartı bu sahədə fəaliyyət göstərən müəssisələr üçün mühüm əhəmiyyət kəsb edən dəstəkləyici vasitədir.

Bu standartın hazırlanmasında əsas məqsəd informasiya texnologiyaları ilə bağlı xidmət sahəsində dünyada mövcud olan ən yaxşı təcrübənin müəssisələrdə tətbiqi, sifarişçilərin biznes fəaliyyəti nəzərə alınmaqla onların tələblərinin təmin edilməsi və bununla bağlı göstərilən xidmətlərin effektivliyinin yüksəldilməsi üçün universal meyarların yaradılmasından ibarətdir.

ISO/IEC 20000 standartı informasiya texnologiyaları üzrə xidmətləri yaxşılaşdırmağa istiqamətlənmiş ISO 9001:2008 standartının “sahə” analoqu kimi nəzərdə tutulmuşdur. 

Bu proses-sahə yanaşması əslində şirkətlər qarşısında bir çox biznesi tapşırıqların həll edilməsinə, həmçinin onlar tərəfindən sertifikatlaşdırılma ilə bağlı xərclərin azaldılmasına imkan verir.

ISO/IEC 20000 beynəlxalq standartına əsasən xidmətlərin göstərilməsi ilə bağlı olan əsas proseslər 5 qrup üzrə aşağıdakı kimi müəyyən edilmişdir:

  • Xidmət göstərilməsi ilə bağlı proseslər (Service delivery process).
    Bu qrupa xidmət səviyyəsinin idarə edilməsi (Service level management), xidmətin fasiləsizliyinin idarə edilməsi (Service continuity and availability management), servis imkanlarının idarə edilməsi (Capacity management);
  • Qarşılıqlı münasibətlərlə bağlı proseslər (Relationship processes).
    Bu bölmə xidmət üzrə təchizatçılar, müştəri və podratçı təşkilatçılar arasındakı əlaqə və münasibətləri özündə ehtiva edir
  • Problemlərin həlli ilə bağlı proseslər (Resolution processes). Standartda əsas diqqət problemlərin qarşısının alınması və həmin problemlərin uğurla həll edilməsinə yönəldilir.
  • Nəzarət prosesləri (Control processes).
    Bu bölmədə konfiqurasiyalar, aktivlər və dəyişikliklərin idarə edilməsi ilə bağlı proseslər nəzərdən keçirilir.
  • Məsələlərin həlli ilə bağlı proseslər (Release process).

Burada söhbət yeni həll yollarının müəyyənləşdirilməsindən və artıq mövcud olanların isə korrektə edilməsindən gedir.

ISO/IEC 20000 beynəlxalq standartında informasiya texnologiyaları üzrə xidmət göstərən şirkət rəhbərlərinə onların məsuliyyəti, həmçinin sənədlərin idarə edilməsi, səlahiyyətlər və personalın hazırlanması ilə bağlı tələblər irəli sürülür.

ISO/IEC 20000 standartı İT üzrə xidmət göstərən müəssisələrə təkcə ümumi tövsiyələr vermir, həm də proseslərin İT baxımından dəstəklənməsi ilə bağlı onlara təcrübə əldə etməyə imkan yaradır.

Social

Xəbərlər

İnformasiya təhlükəsizliyinin effektivliyinin artırılması üzrə yeni ISO/IEC standartı
Vətəndaşların, cəmiyyətin və dövlətin həyatında informasiyanın, informasiya resurslarının və texnologiyalarının...
ISO 14001 standartının yeni versiyası
Standartlara yenidən baxılması və təkmilləşdirilməsi prosesi çərçivəsində Beynəlxalq Standartlaşdırma...
Əməyin mühafizəsi və təhlükəsizliyi idarəetmə sistemləri üzrə ISO –nun yeni standartı
Beynəlxalq Standartlaşdırma Təşkilatından (ISO) verilən məlumata görə Əməyin...
Yeni ISO standartı enerji daşıyıcılarından effektiv istifadə edilməsinə imkan verəcək
Əksər müəssisələr üçün enerji daşıyıcılarının qiyməti uğurlu biznesin aparılmasda əhəmiyyətli...
ISO/IEC 17021 standartının yeni layihəsi
Beynəlxalq Standartlaşdırma Təşkilatının (ISO) Uyğunluğun Qiymətləndirilməsi üzrə Komitəsi (CASCO) və...

Arxiv

2018
Август
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Tərəfdaşlar

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

Tanınmış şəxsiyyətlər

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

Beynəlxalq Təşkilatlar

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com