Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

president
Beynəlxalq standartlarla işləmək inkişafa, tərəqqiyə yol açır və iqtisadiyyatımızın gücləndirilməsinə xidmət edir

Heydər Əliyev

Keyfiyyət Assosiasiyası İctimai Birliyi 25 noyabr 2007-ci ildə təsis edilmiş və 30 oktyabr 2008-ci ildə Azərbaycan Respublikası Ədliyyə Nazirliyində qeydiyyatdan keçmiş (QN № 1108-Q23-2591), özünüidarəedən, ictimai-faydalı məqsədlər daşıyan, öz fəaliyyətinin əsas məqsədi kimi gəlir əldə etməyi nəzərdə tutmayan qeyri-kommersiya, qeyri-hökumət təşkilatıdır.

Xidmətlərimiz

Ремонт ноутбука своими руками. Быстрый и гарантийный ремонт ноутбуков. Срочный ремонт ноутбуков. Ремонт компьютеров на дому. Быстрый ремонт компьютеров своими руками. Настройка и ремонт компьютеров. Java уроки для начинающих. Лучшие java уроки. Учим язык Java с нуля. Обзор смартфонов samsung. Качественный обзор смартфонов samsung galaxy. Обзор смартфона samsung galaxy s4. Фото картинки приколы. Самые новые картинки приколы. Лучшие приколы картинки. Скачать аддоны для wow. Самые новые аддоны для wow скачать. Скачать аддоны для wow быстро и без реги. Видео уроки python. Лучшие python уроки. Учим язык python с нуля. Скачать шаблоны для Joomla. Самые новые joomla шаблоны. Бесплатные шаблоны для Joomla.
Məsləhət
ISO 9001
ISO 14001
OHSAS 18001
ISO 22000
ISO/IEC 27001
ISO/IEC 20000
ISO 50001/EN 16001
ISO/IEC 17025
ISO 13485
ISO 10002
ISO/TS 29001
ISO 30000
ISO 15189
ISO 31000
ISO 15161
ISO 3834
SA 8000
HACCP
IFS
BRC
Halal
Kodeks Alimentarius
SQF
GLOBALG.A.P
GAP
GFSI
GMP
GHP
GLP
CE markalanma
GS markalanma
İOİS
Strateji idarəetmə
BPR
BGS
BPM
TQM
Qənaətcil istehsal
TPM
FMEA
QFD
APQP
IRIS
JCI
6 SİGMA
KANBAN
KAYZEN
HEİNJUNKA
JİDOKA
JIT
HOSHİN KANRİ
POKA YOKE
EFQM
SMED
CRM
ISO 15378
STP
KPI
5S
EURO CODE
AZWV
ENQA
IWA 1
IWA 2
IFOAM
Bio Suisse
USDA
TESCO NURTURE
Koşer
Təlim
ISO 9001
ISO 14001
OHSAS 18001
ISO 22000
ISO/IEC 27001
ISO 20000
ISO 10002
ISO 13485
ISO/IEC 17025
ISO 50001/EN 16001
ISO 3834
ISO/TS 29001
ISO 30000
ISO 31000
HACCP
IFS
BRC
SQF
GLOBALG.A.P
GAP
GMP
GLP
GHP
İOİS
TQM
TPM
Gigiyena və sanitariya
FMEA
Qənaətcil istehsal
QFD
APQP
IRIS
BPR
6 SİGMA
KAYZEN
KANBAN
HEİNJUNKA
JİDOKA
JIT
HOSHİN KANRİ
POKA YOKE
CRM
STP
BGS
Strateji planlaşdırma
Strateji idarəetmə
Liderlik
Dəyişikliklərin idarə edilməsi
Motivasiya metodları
İşdə etikalı davranış
Proaktiv liderlik
Komanda çalışması
Risklərin idarə edilməsi
Performansın idarə edilməsi
Stok idarəetməsi
20 açar sistemi
Təlimçinin təlimi
BPM
Logistikanın idarə edilməsi
SCM
SMED
EFQM - Mükəmməllik Modeli
EFQM - Özünüqiymətləndirmə
EFQM - Korporativ sosial məsuliyyət
Bençmarkinq
Tədarükçülər ilə əlaqələrdə keyfiyyət faktoru
Ölçmə və kalibrləmə
MSA
Tullantıların idarə edilməsi
Effektiv yoxlama texnikaları
CE markalanma
GS markalanma
EURO CODE
EMAS
ISM Kodu üzrə risklərin analizi
Dövlət qurumlarında KİS
TMSA2
Marpol
MLC, 2006
IMDG Code
Qiymətləndirmə və Audit
Sənədlərin tərcüməsi
Sənədlərin ekspertizası
Bençmarkinqin təşkili

ISO 10002 Müştəri şikayətlərinin idarə edilməsi

Şikayətlərin səmərəli və effektiv idarə edilməsi bazar rəqabəti şəraitində məhsul istehsal edən müəssisə və təşkilatlar, həmçinin bu məhsulların istehlakçıları üçün mühüm əhəmiyyət kəsb edir. 

Hər bir təşkilat müştəri loyallığını və məmnuniyyətini artırmaq, məhsulların keyfiyyətini yaxşılaşdırmaq üçün müştəri şikayətlərinin effektiv və səmərəli idarə edilməsi sistemini işləyib hazırlamalıdır.

Bunun üçün müştəri şikayətlərinin qəbul edilməsi, qiymətləndirilməsi, müvafiq qeydlərin aparılması, məsuliyyətlərin müəyyən edilməsi, şikayətin həlli ilə bağlı müştəriyə təfsilatilə məlumat verilməsi kimi məsələlər sistemli bir şəkildə həyata keçirilməlidir. 

Dünyanın nüfuzlu təşkilatları tərəfindən aparılmış araşdırmalara görə:

  • Məmnun bir müştəri öz məmnuniyyətini orta hesabla 5 şəxslə bölüşür,
  • Məmnun olmayan müştəri isə məmnuniyyətsizliyini orta hesabla 9 şəxslə bölüşür,
  • Məmnuniyyətsiz müştəri əksər hallarda şikayət etmir, o sadəcə olaraq rəqib şirkətə yönəlir.

ISO 10002:2004 standartı Beynəlxalq Standartlaşdırma Təşkilatı (ISO) tərəfindən təşkilatlara şikayətlərinin idarə edilməsi ilə bağlı kömək etmək məqsədilə işlənib hazırlanmışdır.

Bu standart bütün növ komersiya və ya qeyri-komersiya fəaliyyətləri zamanı təşkilatlarda şikayətlərin səmərəli və effektiv şəkildə idarə edilməsi üzrə rəhbəredici göstərişləri özündə əks etdirir. 

ISO 10002:2004 standartının tətbiqi təşkilatlara aşağıdakı faydaları təmin edə bilər:

  • Şikayətləri idarəetmə prosesinin şikayətçilər üçün əlçatan olması imkanı yarana bilər,
  • Təşkilatın şikayətləri ardıcıl, sistematik və məsuliyyətli bir şəkildə şikayətçinin və təşkilatın maraqlarını təmin edəcək formada həll etmə qabiliyyətini artıra bilər,
  • Təşkilatın tendensiyaları, müəyyən etmə və şikayətlərin səbəblərini aradan qaldırma qabiliyyətini artıra bilər və təşkilatın işlərini yaxşılaşdıra bilər,
  • Təşkilatda şikayətlərin tənzimlənməsinin müştəri yönümlü yanaşmasının qurulmasına və personalın müştərilərlə iş üzrə bacarıqlarının yaxşılaşdırmasına kömək edə bilər,
  • Şikayətləri idarəetmə proseslərini, şikayətlərin həllini və həyata keçirilən proses yaxşılaşdırmalarını davamlı nəzərdən keçirmək və analiz etmək üçün əsası təmin edə bilər.

ISO 10002, ISO 9001 və ISO 9004 standartlarına uyğunlaşdırılmışdır.
Bu standartın tətbiqi şikayətlərin idarə edilməsi sahəsində təşkilatın fəaliyyətinin yaxşılaşdırılmasına, müştərilərin və maraqlı tərəflərin məmnuniyyətinin artırılmasına yönəlib.

ISO 10002 standartına uyğun şikayətlərin idarə edilməsi sisteminin qurulması müştərilər və digər maraqlı tərəflərlə əks əlaqə əsasında məhsulların keyfiyyətinin davamlı olaraq artırılmasına kömək edə bilər.

Social

Xəbərlər

İnformasiya təhlükəsizliyinin effektivliyinin artırılması üzrə yeni ISO/IEC standartı
Vətəndaşların, cəmiyyətin və dövlətin həyatında informasiyanın, informasiya resurslarının və texnologiyalarının...
ISO 14001 standartının yeni versiyası
Standartlara yenidən baxılması və təkmilləşdirilməsi prosesi çərçivəsində Beynəlxalq Standartlaşdırma...
Əməyin mühafizəsi və təhlükəsizliyi idarəetmə sistemləri üzrə ISO –nun yeni standartı
Beynəlxalq Standartlaşdırma Təşkilatından (ISO) verilən məlumata görə Əməyin...
Yeni ISO standartı enerji daşıyıcılarından effektiv istifadə edilməsinə imkan verəcək
Əksər müəssisələr üçün enerji daşıyıcılarının qiyməti uğurlu biznesin aparılmasda əhəmiyyətli...
ISO/IEC 17021 standartının yeni layihəsi
Beynəlxalq Standartlaşdırma Təşkilatının (ISO) Uyğunluğun Qiymətləndirilməsi üzrə Komitəsi (CASCO) və...

Arxiv

2018
Февраль
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

Tərəfdaşlar

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

Tanınmış şəxsiyyətlər

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

Beynəlxalq Təşkilatlar

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com