Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

president
Beynəlxalq standartlarla işləmək inkişafa, tərəqqiyə yol açır və iqtisadiyyatımızın gücləndirilməsinə xidmət edir

Heydər Əliyev

Keyfiyyət Assosiasiyası İctimai Birliyi 25 noyabr 2007-ci ildə təsis edilmiş və 30 oktyabr 2008-ci ildə Azərbaycan Respublikası Ədliyyə Nazirliyində qeydiyyatdan keçmiş (QN № 1108-Q23-2591), özünüidarəedən, ictimai-faydalı məqsədlər daşıyan, öz fəaliyyətinin əsas məqsədi kimi gəlir əldə etməyi nəzərdə tutmayan qeyri-kommersiya, qeyri-hökumət təşkilatıdır.

Xidmətlərimiz

Купить новостройку с отделкой. Где купить однокомнатную квартиру в новостройке? Купить новостройку недорого. Оценка стоимости недвижимости. Какая рыночная оценка недвижимости? Принципы оценки недвижимости. Теплый пол своими руками. Как сделать теплый пол в доме. Монтаж водяного теплого пола. Не включается ноутбук. Скажите почему не включается ноутбук. Ноутбук включается и сразу выключается. Быстрый кредит наличными. Где быстро взять кредит без справок. Оформить быстрый кредит. Топ wow сервера. Где скачать последний клиент wow? Самый лучший сервера world of warcraft. Ленточная пилорама цена. Ленточная пилорама своими руками чертежи. Скачать чертежи ленточной пилорамы. Аренда квартир без посредников. Длительная аренда квартир без посредников и прочих. Аренда однокомнатной квартиры.
Məsləhət
ISO 9001
ISO 14001
OHSAS 18001
ISO 22000
ISO/IEC 27001
ISO/IEC 20000
ISO 50001/EN 16001
ISO/IEC 17025
ISO 13485
ISO 10002
ISO/TS 29001
ISO 30000
ISO 15189
ISO 31000
ISO 15161
ISO 3834
SA 8000
HACCP
IFS
BRC
Halal
Kodeks Alimentarius
SQF
GLOBALG.A.P
GAP
GFSI
GMP
GHP
GLP
CE markalanma
GS markalanma
İOİS
Strateji idarəetmə
BPR
BGS
BPM
TQM
Qənaətcil istehsal
TPM
FMEA
QFD
APQP
IRIS
JCI
6 SİGMA
KANBAN
KAYZEN
HEİNJUNKA
JİDOKA
JIT
HOSHİN KANRİ
POKA YOKE
EFQM
SMED
CRM
ISO 15378
STP
KPI
5S
EURO CODE
AZWV
ENQA
IWA 1
IWA 2
IFOAM
Bio Suisse
USDA
TESCO NURTURE
Koşer
Təlim
ISO 9001
ISO 14001
OHSAS 18001
ISO 22000
ISO/IEC 27001
ISO 20000
ISO 10002
ISO 13485
ISO/IEC 17025
ISO 50001/EN 16001
ISO 3834
ISO/TS 29001
ISO 30000
ISO 31000
HACCP
IFS
BRC
SQF
GLOBALG.A.P
GAP
GMP
GLP
GHP
İOİS
TQM
TPM
Gigiyena və sanitariya
FMEA
Qənaətcil istehsal
QFD
APQP
IRIS
BPR
6 SİGMA
KAYZEN
KANBAN
HEİNJUNKA
JİDOKA
JIT
HOSHİN KANRİ
POKA YOKE
CRM
STP
BGS
Strateji planlaşdırma
Strateji idarəetmə
Liderlik
Dəyişikliklərin idarə edilməsi
Motivasiya metodları
İşdə etikalı davranış
Proaktiv liderlik
Komanda çalışması
Risklərin idarə edilməsi
Performansın idarə edilməsi
Stok idarəetməsi
20 açar sistemi
Təlimçinin təlimi
BPM
Logistikanın idarə edilməsi
SCM
SMED
EFQM - Mükəmməllik Modeli
EFQM - Özünüqiymətləndirmə
EFQM - Korporativ sosial məsuliyyət
Bençmarkinq
Tədarükçülər ilə əlaqələrdə keyfiyyət faktoru
Ölçmə və kalibrləmə
MSA
Tullantıların idarə edilməsi
Effektiv yoxlama texnikaları
CE markalanma
GS markalanma
EURO CODE
EMAS
ISM Kodu üzrə risklərin analizi
Dövlət qurumlarında KİS
TMSA2
Marpol
MLC, 2006
IMDG Code
Qiymətləndirmə və Audit
Sənədlərin tərcüməsi
Sənədlərin ekspertizası
Bençmarkinqin təşkili

SA 8000 Korporativ Sosial Məsuliyyət

Hər bir sahədə olduğu kimi biznesdə də korporativ sosial məsuliyyət (KSM) zəngin ənənəyə malikdir. Dünyada mövcud olan KSM modelləri arasında ən çox tətbiq olunanları ABŞ və Avropa modelləridir. KSM-in ABŞ modelinin tarixi XIX əsrdən başlayır. Subyektlərin maksimum azadlığı əsasında formalaşan Amerika sahibkarlığının təbiətində ictimai münasibətlər sistemində özünütənzimləməyə sosial yardım etmək geniş yayılıb. 

Bu cəmiyyətdə mövcud olan könüllülük ənənələri ilk növbədə biznesdə sosial sərmayələr səviyyəsində təcəssüm edir. Ümumiyyətlə, amerikan modelində sahibkarın işçilər qarşısında sosial, tibbi, pensiya öhdəliklərini daha çox qarşılamaq praktikası da geniş yayılmışdır. Bu modeldə biznesin cəmiyyətə sosial dəstəyinin müxtəlif modelləri mövcuddur. Onlar sırasında müxtəlif sosial problemlərin (peşəkar təhsilin və səhiyyənin inkişafına yardım, mədəni proqramların dəstəklənməsi və s.) həlli üçün biznesin maliyyə köməkliyi ilə korporativ fondların yaradılması əhəmiyyətli rol oynayır. 

ABŞ dövləti korporasiyaların xeyriyyəçilik fəaliyyətini və sosial məsuliyyət davranışlarını qanunlarda müvafiq vergi güzəştləri və hesablaşmalarla bağlı normalar yaratmaqla stimullaşdırır.
Avropa qitəsində isə korporativ fəaliyyət bir qayda olaraq müvafiq ölkələrin qanunları, standartları, normaları ilə tənzimlənir. Avropada biznes dövlətə tənzimləyici institut kimi baxır, ABŞ-da isə dövlətin biznesin işinə qarışması, iqtisadi azadlıqların pozulması kimi qiymətləndirilir.

Bir çox Avropa ölkələrində məcburi tibbi sığorta, pensiya tənzimlənməsi, ətraf mühitin mühafizəsi qanunlarda təsbit olunmuşdur.
Amerikan modelində KSM-ə səhmdarlar qarşısında mənfəətlilik və məsuliyyətliliyin, Avropa modelində KSM-ə bundan əlavə, işçilər və yerli icmalar qarşısında məsuliyyət məsələlərinin məcmusu kimi baxılır.
Xeyriyyəçiliyin Avropada Amerikadan az populyar olmasının başlıca səbəblərindən biri də vergi güzəştləri ilə bağlıdır. 
Sözsüz ki, özünün dayanıqlı və uzunmüddətli inkişafında maraqlı olan şirkətlər bütövlükdə cəmiyyətin də inkişafına xidmət etmiş olurlar. Lakin bu fəaliyyətə biznesin münasibətində iki xətti bir-birindən ayırmaq lazımdır. 

Birincisi, bəzi şirkətlər üçün sosial məsuliyyətli olmaq qanunlara əməl etmək və vergiləri vaxtli-vaxtında və tam şəkildə ödəmək anlamında başa düşülür. İkincisi isə bəzi şirkətlər üçün korporativ sosial məsuliyyət fəaliyyəti yalnız bununla deyil, eyni zamanda qazandığı mənfəətin bir hissəsini cəmiyyətlə “bölüşmək”dən ibarət olan geniş fəaliyyət sferasıdır.

Geniş mənada KSM-ə aşağıdakılar daxildir:

  • korporativ etika;
  • cəmiyyətə münasibətdə korporativ sosial siyasət;
  • ətraf mühitin mühafizəsi üzrə siyasət;
  • korporativ idarəetməyə yanaşmalar və prinsiplər,
  • idarəetmə heyətinə, istehlakçılara, mal göndərənlərə münasibətdə insan hüquqlarına riayət edilməsi üzrə məsələlər;
  • işçi heyətinə münasibətdə siyasət.

Göründüyü kimi, dünyada KSM-ə müxtəlif yanaşmalar vardır. Bu, həmin ölkələrdə hansı korporativ idarəetmə modelinin tətbiqindən və eyni zamada digər standartların mövcudluğundan asılıdır.
KSM-lə bağlı dünyada uğurla tətbiq edilən belə standartlardan biri də SA 8000-dir.
Bu standart Beynəlxalq Əmək Təşkilatının (ILO) konvensiyalarının, İnsan Hüququları Bəyannaməsinin və BMT-nin Uşaq Hüquqları konvensiyasının beynəlxalq iş yeri normalarına əsaslanır və sənayenin bütün sahələrində ictimai məsuliyyətləri yerinə yetirməyə çalışan təşkilat və müəssisələrdə tətbiq oluna bilər.

SA 8000 standartının tətbiqinin faydaları

  • Təşkilatın müştərilər qarşısında imicini və etibarını artırır;
  • Gələcək fəaliyyətlərin planlaşdırılması üçün əsas təşkil edir;
  • Əmək məhsuldarlığını artırır;
  • İşçilərin əmək şəraitinin yaxşılaşmasına kömək edir,
  • İşçilərin motivasiyasını artırır.

Social

Xəbərlər

İnformasiya təhlükəsizliyinin effektivliyinin artırılması üzrə yeni ISO/IEC standartı
Vətəndaşların, cəmiyyətin və dövlətin həyatında informasiyanın, informasiya resurslarının və texnologiyalarının...
ISO 14001 standartının yeni versiyası
Standartlara yenidən baxılması və təkmilləşdirilməsi prosesi çərçivəsində Beynəlxalq Standartlaşdırma...
Əməyin mühafizəsi və təhlükəsizliyi idarəetmə sistemləri üzrə ISO –nun yeni standartı
Beynəlxalq Standartlaşdırma Təşkilatından (ISO) verilən məlumata görə Əməyin...
Yeni ISO standartı enerji daşıyıcılarından effektiv istifadə edilməsinə imkan verəcək
Əksər müəssisələr üçün enerji daşıyıcılarının qiyməti uğurlu biznesin aparılmasda əhəmiyyətli...
ISO/IEC 17021 standartının yeni layihəsi
Beynəlxalq Standartlaşdırma Təşkilatının (ISO) Uyğunluğun Qiymətləndirilməsi üzrə Komitəsi (CASCO) və...

Arxiv

2018
Февраль
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

Tərəfdaşlar

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

Tanınmış şəxsiyyətlər

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

Beynəlxalq Təşkilatlar

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com