Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

president
Beynəlxalq standartlarla işləmək inkişafa, tərəqqiyə yol açır və iqtisadiyyatımızın gücləndirilməsinə xidmət edir

Heydər Əliyev

Keyfiyyət Assosiasiyası İctimai Birliyi 25 noyabr 2007-ci ildə təsis edilmiş və 30 oktyabr 2008-ci ildə Azərbaycan Respublikası Ədliyyə Nazirliyində qeydiyyatdan keçmiş (QN № 1108-Q23-2591), özünüidarəedən, ictimai-faydalı məqsədlər daşıyan, öz fəaliyyətinin əsas məqsədi kimi gəlir əldə etməyi nəzərdə tutmayan qeyri-kommersiya, qeyri-hökumət təşkilatıdır.

Xidmətlərimiz

Как правильно класть плитку. Как класть плитку на стену быстро. Класть плитку своими руками. Как выбрать ламинат для квартиры. Какой лучше выбрать ламинат сегодня. Какого цвета выбрать ламинат. Как правильно клеить обои. Как клеить обои на потолок вертикально. Как правильно клеить углы обоями. Интересные самоделки своими руками. Качественные самоделки своими руками фото. Самоделки для дома своими руками. Как сделать потолок в доме. Чем лучше утеплить потолок дома на сегодняшний день. Утепление потолка дома своими руками. Бизнес идеи с минимальными вложениями. Успешные идеи малого бизнеса с нуля. Прибыльные бизнес идеи. Как сделать мебель своими руками. Сделать деревянная мебель своими руками. Сделать мебель своими руками видео. Опалубка для фундамента. Как сделать опалубку для фундамента быстро. Опалубка для фундамента купить.
Məsləhət
ISO 9001
ISO 14001
OHSAS 18001
ISO 22000
ISO/IEC 27001
ISO/IEC 20000
ISO 50001/EN 16001
ISO/IEC 17025
ISO 13485
ISO 10002
ISO/TS 29001
ISO 30000
ISO 15189
ISO 31000
ISO 15161
ISO 3834
SA 8000
HACCP
IFS
BRC
Halal
Kodeks Alimentarius
SQF
GLOBALG.A.P
GAP
GFSI
GMP
GHP
GLP
CE markalanma
GS markalanma
İOİS
Strateji idarəetmə
BPR
BGS
BPM
TQM
Qənaətcil istehsal
TPM
FMEA
QFD
APQP
IRIS
JCI
6 SİGMA
KANBAN
KAYZEN
HEİNJUNKA
JİDOKA
JIT
HOSHİN KANRİ
POKA YOKE
EFQM
SMED
CRM
ISO 15378
STP
KPI
5S
EURO CODE
AZWV
ENQA
IWA 1
IWA 2
IFOAM
Bio Suisse
USDA
TESCO NURTURE
Koşer
Təlim
ISO 9001
ISO 14001
OHSAS 18001
ISO 22000
ISO/IEC 27001
ISO 20000
ISO 10002
ISO 13485
ISO/IEC 17025
ISO 50001/EN 16001
ISO 3834
ISO/TS 29001
ISO 30000
ISO 31000
HACCP
IFS
BRC
SQF
GLOBALG.A.P
GAP
GMP
GLP
GHP
İOİS
TQM
TPM
Gigiyena və sanitariya
FMEA
Qənaətcil istehsal
QFD
APQP
IRIS
BPR
6 SİGMA
KAYZEN
KANBAN
HEİNJUNKA
JİDOKA
JIT
HOSHİN KANRİ
POKA YOKE
CRM
STP
BGS
Strateji planlaşdırma
Strateji idarəetmə
Liderlik
Dəyişikliklərin idarə edilməsi
Motivasiya metodları
İşdə etikalı davranış
Proaktiv liderlik
Komanda çalışması
Risklərin idarə edilməsi
Performansın idarə edilməsi
Stok idarəetməsi
20 açar sistemi
Təlimçinin təlimi
BPM
Logistikanın idarə edilməsi
SCM
SMED
EFQM - Mükəmməllik Modeli
EFQM - Özünüqiymətləndirmə
EFQM - Korporativ sosial məsuliyyət
Bençmarkinq
Tədarükçülər ilə əlaqələrdə keyfiyyət faktoru
Ölçmə və kalibrləmə
MSA
Tullantıların idarə edilməsi
Effektiv yoxlama texnikaları
CE markalanma
GS markalanma
EURO CODE
EMAS
ISM Kodu üzrə risklərin analizi
Dövlət qurumlarında KİS
TMSA2
Marpol
MLC, 2006
IMDG Code
Qiymətləndirmə və Audit
Sənədlərin tərcüməsi
Sənədlərin ekspertizası
Bençmarkinqin təşkili

BPM - Biznes proseslərin idarə edilməsi

BPM (Business Process Management) - bizes-poseslərin və inzibati reqlamentlərin idarə edilməsi üçün proqam təminatı sinfidir. BPM-nin əsas funksiyalarını biznes-proseslərin modelləşdirilməsi, icrası və monitorinqi təşkil edir.

Monitorinqin nəticələrinə əsaslanaraq təşkilat zəif yerlərini müəyyənləşdirir və öz biznes-poseslərini təkmilləşdirir.

Bu konsepsiya aşağıdakı məqsədlərə nail olunması üçün BPM-in tətbiqini nəzərdə tutur:

  • Sürət - proses addımlarının avtomatlaşdırılması və reqlamentləşdirilməsi hesabına prosesin yerinə yetirilmə müddətinin azaldılması və bununla bağlı müvəqqəti məhdudiyyətlərin tətbiq edilməsi;
  • Keyfiyyət - bütün iştirakçılar üçün biznes proseslərin şəffaflığı, reqlamentləşdirilməsi və  monitorinqi hesabına nəzərdə tutulan qaydaların yerinə yetirilməsi təmin edilir;
  • Göstəricilər əsasında idarəetmə -  proseslərin yerinə yetirilməsinə bilavasitə proseslərə çəkilən xəcləri, proseslərini yerinə yetirilmə müddətini və resusrların işləməsini göstərən, proseslərin təhlilini və optimallaşdırılmasını asanlaşdıran proses göstəriciləri dəsti vasitəsi ilə nəzarət edilə bilər;
  • Çeviklik - proses  iştirakçılarını modelləşdirməyə və yenidənqurmaya cəlb etmək vasitəsilə şirkətdə təşkilati çevikliyə nail olma imkanı yaranır.

BPM sistemi həm insanlar (human-to-human flow), həm də avtomatlaşdırılmış sistemlər (system-to-system flow) tərəfindən yerinə yetirilən işlərin əlaqələndirilməsində uğurla istifadə olunur. İnsanlar tərəfindən yerinə yetirilən işlərin əlaqələndirilməsinə yönəlik sistemlər Workflow-sistemlər olaraq tanınır, bəzi mütəxəssislər isə bu sistemləri Pure-Play BPM olaraq qəbul edirlər.

Bəzən “BPM-sistemi” terminin dar mənada -“inteqrasiyaya yönəlik sistem”  olaraq istifadə edilir.
Bununla yanaşı “BPM və Workflow-sistemləri” termininə də tez-tez rast gəlinir. 

ВРM tsikli

BPM metodologiyasının əsasında idarəetmə tsiklinin fasiləsiz yaxşılaşdırılması (təkmilləşdirilməsi) ideyası dayanır.

Bura aşağıdakı daxildir:

  • inkişafla bağlı hədəflərin müəyyən edilməsi;
  • bu hədəflərə nail olmanı şərtləndirən faktorların modelləşdirilməsi;
  • qarşıya qoyulmuş hədəflərə nail olmaq üçün fəaliyyətlərin planlaşdırılması;
  • effektivliyin əsas göstəricilərinin və onların plandan kənara çıxma hallarının izlənməsinə imkan verən daimi monitorinqin aparılması;
  • əldə edilmiş nəticələrin təhlili;
  • hesabatların hazırlanması.

ВРM sisteminin tətbiqindən əldə edilən səmərələr

  • müxtəlif  mənbələrdən olan informasiyanın vahid sistemdə toplanması (bu informasiyanın təhlilini asanlaşdırır);
  • planlaşdırma, modelləşdirmə və təhlil üçün maliyyə resurslarının ayrılması;
  • proqnozlaşdırma və planlaşdırma üzrə bütün mütəxəssislərin fəaliyyətlərini özündə birləşdirən vahid idarəetmə sisteminin yaradılması;
  • məlumatların toplanması üçün tələb olunan müddətin azaldılması;
  • müxtəlif göstəricilərdən istifadə etməklə şirkətin fəaliyyəti barədə tam təssəvürün yaranması.

Social

Xəbərlər

İnformasiya təhlükəsizliyinin effektivliyinin artırılması üzrə yeni ISO/IEC standartı
Vətəndaşların, cəmiyyətin və dövlətin həyatında informasiyanın, informasiya resurslarının və texnologiyalarının...
ISO 14001 standartının yeni versiyası
Standartlara yenidən baxılması və təkmilləşdirilməsi prosesi çərçivəsində Beynəlxalq Standartlaşdırma...
Əməyin mühafizəsi və təhlükəsizliyi idarəetmə sistemləri üzrə ISO –nun yeni standartı
Beynəlxalq Standartlaşdırma Təşkilatından (ISO) verilən məlumata görə Əməyin...
Yeni ISO standartı enerji daşıyıcılarından effektiv istifadə edilməsinə imkan verəcək
Əksər müəssisələr üçün enerji daşıyıcılarının qiyməti uğurlu biznesin aparılmasda əhəmiyyətli...
ISO/IEC 17021 standartının yeni layihəsi
Beynəlxalq Standartlaşdırma Təşkilatının (ISO) Uyğunluğun Qiymətləndirilməsi üzrə Komitəsi (CASCO) və...

Arxiv

2018
Декабрь
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Tərəfdaşlar

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

Tanınmış şəxsiyyətlər

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

Beynəlxalq Təşkilatlar

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com