Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

president
Beynəlxalq standartlarla işləmək inkişafa, tərəqqiyə yol açır və iqtisadiyyatımızın gücləndirilməsinə xidmət edir

Heydər Əliyev

Keyfiyyət Assosiasiyası İctimai Birliyi 25 noyabr 2007-ci ildə təsis edilmiş və 30 oktyabr 2008-ci ildə Azərbaycan Respublikası Ədliyyə Nazirliyində qeydiyyatdan keçmiş (QN № 1108-Q23-2591), özünüidarəedən, ictimai-faydalı məqsədlər daşıyan, öz fəaliyyətinin əsas məqsədi kimi gəlir əldə etməyi nəzərdə tutmayan qeyri-kommersiya, qeyri-hökumət təşkilatıdır.

Resurslar

Как сделать потолок из гипсокартона. Как сделать подвесной потолок в доме. Какой потолок лучше сделать. Отделка ванной комнаты. Быстрая отделка ванных комнат панелями. Отделка ванной комнаты пластиковыми панелями. Кровля крыши профнастилом. Качественные материалы для кровли крыш. Крыша из мягкой кровли. Самоделки для сада. Успешные самоделки для сада своими руками. Самоделки для сада и огорода. Ванная мебель для ванной комнаты. Купить мебель для ванных комнат недорого. Заказ мебели для ванной комнаты. Бизнес малое производство. Самый малый бизнес идеи производство. Новый бизнес производство. Монтаж дверей своими руками. Быстрый монтаж входных дверей. Легкий монтаж пластиковых дверей. С чего начать ремонт квартиры. Быстрый ремонт дома с чего начать. Ремонт своими руками для начинающих.
Məqalələr
ISO 9001:2015 standartının ali təhsil müəssisələrində tətbiqi
Keyfiyyət sahəsində məqsədlər və onların düzgün formalaşdırılması
“Toyota” korporasiyasında TQM modelinin tətbiqi
Balanslaşdırılmış göstəricilər sistemi müəssisəni idarəetmə vasitəsi kimi
Biznes proseslərin yenidən layihələndirilməsi
Məsləhətçi seçmək üzrə tövsiyələr
Keyfiyyətlə bağlı xərclər və onların idarə olunması
Keyfiyyəti idarəetmənin əsas prinsipləri
ISO 9001:2008 standartının tətbiqindən əldə olunan səmərələr
Jurnal
Jurnal № 1
Jurnal № 2
Jurnal № 3
Jurnal № 4
Jurnal № 5
Jurnal № 6
Jurnal № 7
Jurnal № 8
Menecment +
Kitablar
Idarəetmə Sistemlərində Daxili Audit
Kvalimetriya və keyfiyyətin idarə edilməsi
Standartlaşdırmanın əsasları
Sertifikatlaşdırmanın əsasları
Metrologiya
Standartlar, normativ sənədlər və metodikalar
Maraqlı məlumatlar
Keyfiyyet və Menecmentə dair terminlər
ISO-nun tikinti sahəsinə dair standartları
IT üzrə proqram təminatı və sistemlərin layihələndirilməsinə dair beynəlxalq standartlar
ISO-nun 161-və 193 sayılı Texniki Komitələrinin standartları
KİS-ə dair beynəlxalq standartların və normativ sənədlərin siyahısı
ISO-nun 67 saylı TK-nın neft məhsulları və sürtgü materiallarına dair standartları
"Codex Alimentarius" Komissiyasının qida məhsullarının yoxlanılması və analizi metodlarına dair normativ sənədləri və standartları
ISO-nun süd və süd məhsullarına dair standartları
ISO-nun ət və ət məhsullarına dair standartları
CE markalanması üçün nəzərdə tutulan Avropa direktivləri
Keyfiyyət dərnəyi
Qida təhlükəsizliyinin idarə edilməsi üzrə beynəlxalq standartlar
Müəssisədə idarəetmə sistemlərinin yaradılması, tətbiqi və daxili auditlərin keçirilməsi prosesində istifadə edilən beynəlxalq standartların siyahısı
Аvrоpа Birliyində uyğunluğun qiymətləndirilməsi

Keyfiyyəti idarəetmə sistemlərinin yaradılması, tətbiqi və daxili auditlərin keçirilməsi prosesində müəssisənin ayrı-ayrı fəaliyyət sahələrini əhatə edən beynəlxalq standartların və normativ sənədlərin siyahısı


S/s

Sənədin kodu

Sənədin adı

1

ISO 9000:2005

Keyfiyyəti idarəetmə sistemləri. Əsas müddəalar və lüğət.

2

ISO 9001:2008

Keyfiyyəti idarəetmə sistemləri. Tələblər.

3

ISO 9004:2000

Keyfiyyəti idarəetmə sistemləri. Fəaliyyətin yaxşılaşdırılması üzrə tövsiyələr.

4

ISO 19011:2002

Keyfiyyəti idarəetmə və/və ya ətraf mühiti idarəetmə sistemlərində audit üzrə rəhbəredici göstərişlər

5

ISO 10001:2007

Keyfiyyəti idarəetmə. Müştəri məmnuniyyəti. Müəssisələrdə müştərilərlə davranma üzrə rəhbəredici göstərişlər.

6

ISO 10002:2004

Keyfiyyəti idarəetmə. Müştəri məmnuniyyəti. Müştəri şikayətləri ilə iş üzrə rəhbərlik.

7

ISO 10003:2004

Keyfiyyəti idarəetmə. Müştəri məmnuniyyəti. Müəssisənin fəaliyyətində maraqlı (üçüncü) tərəflərlə yaranmış mübahisəli məsələlərin həll olunması üçün rəhbəredici göstərişlər

8

ISO 10004

Keyfiyyəti idarəetmə. Müştəri məmnuniyyəti. Monitorinq və ölçmə üzrə rəhbəredici göstərişlər.

9

ISO 10005:2005

Keyfiyyəti idarəetmə sistemləri. Keyfiyyət planları üzrə rəhbəredici göstərişlər.

10

ISO 10006:2003

Keyfiyyəti idarəetmə sistemləri. Layihələrdə keyfiyyətin idarə edilməsi üzrə rəhbəredici göstərişlər.

11

ISO 10007:2003

Keyfiyyəti idarəetmə sistemləri. Konfiqurasiyanın idarə edilməsi üzrə rəhbəredici göstərişlər.

12

ISO 10012:2003

Ölçmələri idarəetmə sistemləri. Ölçmə proseslərinə və ölçmə avadanlıqlarına olan tələblər.

13

ISO/TR 10013:2001

Keyfiyyəti idarəetmə sistemlərinin sənədləşdirilməsi üzrə göstərişlər.

14

ISO 10014:2006

Keyfiyyəti idarəetmə. İqtisadi səmərənin əldə olunması üzrə rəhbəredici göstərişlər.

15

ISO 10015:1999

Keyfiyyəti idarəetmə. Təlimlər üzrə rəhbəredici göstərişlər.

16

ISO/TR 10017:2003

ISO 9001 üçün statistik metodların tətbiqi üzrə rəhbərlik.

17

ISO 10019:2005

Keyfiyyəti idarəetmə sistemlərinin yaradılması üzrə məsləhətçilərin seçilməsi üçün rəhbəredici göstərişlər.

35

IWA 1:2005

Keyfiyyəti idarəetmə sistemləri. Səhiyyə təşkilatlarında proseslərin təkmilləşdirilməsi üzrə rəhbəredici göstərişlər

36

IWA 2:2007

Keyfiyyəti idarəetmə sistemləri. Təhsildə ISO 9001 standartının tətbiqi üzrə rəhbəredici göstərişlər

37

IWA 4:2009

Keyfiyyəti idarəetmə sistemləri. Yerli özünüidarəetmə orqanlarında ISO 9001:2008 –in tətbiqi üzrə tövsiyələr

38

ISO/TC 176/SC 2/N 524R4

ISO 9000 seriyalı standartların istifadəsi ilə bağlı dəstək paketi. Standartın “1.2 ISO 9001-in tətbiqi” maddəsi üzrə rəhbərlik

39

ISO/NC 176/SC 2/N 525R

ISO 9000 seriyalı standartların istifadəsi ilə bağlı dəstək paketi. ISO 9001-in sənədləşdirmə tələbləri üzrə rəhbərlik

40

ISO/NC 176/SC 2/N 526R

ISO 9000 seriyalı standartların istifadəsi ilə bağlı dəstək paketi. ISO 9001 və ISO 9004 istifadə olunan terminologiya üzrə rəhbərlik

41

ISO/ТК 176/SC 2/N 544R2

ISO 9000 seriyalı standartların istifadəsi ilə bağlı dəstək paketi. Proses kimi yanaşma konsepsiyası və onun menecment sistemlərində tətbiqi üzrə rəhbərlik

42

ISO/TC 176/SC 2/N 630R2

ISO 9000 seriyalı standartların istifadəsi ilə bağlı dəstək paketi. İcrası üçün digər (xarici) tərəflərin cəlb edildiyi proseslər (autsors proseslər) üzrə rəhbərlik

43

ISO/TC 176/SC 2/N 836

 ISO 9001:2008-in tətbiqi üzrə rəhbərlik

Social

Xəbərlər

İnformasiya təhlükəsizliyinin effektivliyinin artırılması üzrə yeni ISO/IEC standartı
Vətəndaşların, cəmiyyətin və dövlətin həyatında informasiyanın, informasiya resurslarının və texnologiyalarının...
ISO 14001 standartının yeni versiyası
Standartlara yenidən baxılması və təkmilləşdirilməsi prosesi çərçivəsində Beynəlxalq Standartlaşdırma...
Əməyin mühafizəsi və təhlükəsizliyi idarəetmə sistemləri üzrə ISO –nun yeni standartı
Beynəlxalq Standartlaşdırma Təşkilatından (ISO) verilən məlumata görə Əməyin...
Yeni ISO standartı enerji daşıyıcılarından effektiv istifadə edilməsinə imkan verəcək
Əksər müəssisələr üçün enerji daşıyıcılarının qiyməti uğurlu biznesin aparılmasda əhəmiyyətli...
ISO/IEC 17021 standartının yeni layihəsi
Beynəlxalq Standartlaşdırma Təşkilatının (ISO) Uyğunluğun Qiymətləndirilməsi üzrə Komitəsi (CASCO) və...

Arxiv

2018
Июнь
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Tərəfdaşlar

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

Tanınmış şəxsiyyətlər

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

Beynəlxalq Təşkilatlar

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com