Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

president
Beynəlxalq standartlarla işləmək inkişafa, tərəqqiyə yol açır və iqtisadiyyatımızın gücləndirilməsinə xidmət edir

Heydər Əliyev

Keyfiyyət Assosiasiyası İctimai Birliyi 25 noyabr 2007-ci ildə təsis edilmiş və 30 oktyabr 2008-ci ildə Azərbaycan Respublikası Ədliyyə Nazirliyində qeydiyyatdan keçmiş (QN № 1108-Q23-2591), özünüidarəedən, ictimai-faydalı məqsədlər daşıyan, öz fəaliyyətinin əsas məqsədi kimi gəlir əldə etməyi nəzərdə tutmayan qeyri-kommersiya, qeyri-hökumət təşkilatıdır.

Resurslar

Хочу продать квартиру. Ипотека можно ли продать квартиру быстро. Можно продать долю в квартире. В каком банке брать ипотеку. Стоит ли брать ипотеку сегодня. На какой срок брать ипотеку. Утепление стен своими руками. Быстрое утепление стен пенопластом своими руками. Технология утепления стен. Ремонт видеокарты ноутбука. Быстрый ремонт видеокарты своими руками. Сколько стоит ремонт видеокарты. В каком банке взять автокредит. Где выгоднее взять автокредит без проблем. Бесплатный сервер wow. Рейтинг серверов wow сайт. Сервера wow mangos. Чертежи самодельных станков. Скачать чертежи станков для холодной ковки. Сверлильный станок чертеж. Договор аренды квартиры. Стоимость аренды квартиры в Москве. Снять в аренду квартиру.
Məqalələr
ISO 9001:2015 standartının ali təhsil müəssisələrində tətbiqi
Keyfiyyət sahəsində məqsədlər və onların düzgün formalaşdırılması
“Toyota” korporasiyasında TQM modelinin tətbiqi
Balanslaşdırılmış göstəricilər sistemi müəssisəni idarəetmə vasitəsi kimi
Biznes proseslərin yenidən layihələndirilməsi
Məsləhətçi seçmək üzrə tövsiyələr
Keyfiyyətlə bağlı xərclər və onların idarə olunması
Keyfiyyəti idarəetmənin əsas prinsipləri
ISO 9001:2008 standartının tətbiqindən əldə olunan səmərələr
Jurnal
Jurnal № 1
Jurnal № 2
Jurnal № 3
Jurnal № 4
Jurnal № 5
Jurnal № 6
Jurnal № 7
Jurnal № 8
Menecment +
Kitablar
Idarəetmə Sistemlərində Daxili Audit
Kvalimetriya və keyfiyyətin idarə edilməsi
Standartlaşdırmanın əsasları
Sertifikatlaşdırmanın əsasları
Metrologiya
Standartlar, normativ sənədlər və metodikalar
Maraqlı məlumatlar
Keyfiyyet və Menecmentə dair terminlər
ISO-nun tikinti sahəsinə dair standartları
IT üzrə proqram təminatı və sistemlərin layihələndirilməsinə dair beynəlxalq standartlar
ISO-nun 161-və 193 sayılı Texniki Komitələrinin standartları
KİS-ə dair beynəlxalq standartların və normativ sənədlərin siyahısı
ISO-nun 67 saylı TK-nın neft məhsulları və sürtgü materiallarına dair standartları
"Codex Alimentarius" Komissiyasının qida məhsullarının yoxlanılması və analizi metodlarına dair normativ sənədləri və standartları
ISO-nun süd və süd məhsullarına dair standartları
ISO-nun ət və ət məhsullarına dair standartları
CE markalanması üçün nəzərdə tutulan Avropa direktivləri
Keyfiyyət dərnəyi
Qida təhlükəsizliyinin idarə edilməsi üzrə beynəlxalq standartlar
Müəssisədə idarəetmə sistemlərinin yaradılması, tətbiqi və daxili auditlərin keçirilməsi prosesində istifadə edilən beynəlxalq standartların siyahısı
Аvrоpа Birliyində uyğunluğun qiymətləndirilməsi

Keyfiyyət dərnəyi (komandadaxili işin yapon üsulu)


Keyfiyyət dərnəyi - keyfiyyət problemlərini müzakirə etmək üçün toplaşan və eyni bir işi icra edən işçi qrupudur (məsələn, bir briqadanın və ya şöbənin əməkdaşlarının problemləri aradan qaldırmaq üçün təşkil etdikləri toplantı). Onlar bu işi könüllü və müntəzəm olaraq iş vaxtı, deyək ki, həftədə bir dəfə edirlər.

Dərnəyin yığıncağını adətən bölmə rəhbəri, məsələn briqadir aparır. Bu yığıncaqlarda dərnək üzvlərinin işinə aid olan problemlər üzə çıxarılır və müzakirə edilir. Belə müzakirələrin nəticəsi isə ən yuxarı rəhbərlik üçün keyfiyyətin yaxşılaşdırılması üzrə tövsiyələrin hazır­lan­masıdır. Nəyə görə belə komandadaxili iş üsulu məhz Yaponiyada kök salıb?

Belə hesab olunur ki, yaponlar öz kollektivçilik ruhu və firmaya sadiqliyi ilə seçilirlər. Məsələn, əgər məktəbi qurtarmış yapon hər hansı bir fir­maya işə düzəlirsə, onun məhz bu firmadan təqaüdə çıxması ehtimalı ol­duqca böyükdür.

Digər nümunə, əgər deyək ki, firma öz işçisinə dörd həf­təlik məzuniyyət və ya istirahətə, çox vaxt bu işçi onun iki həf­tə­sini turist səfərində keçirəcək və artıq üçüncü həftə qayıdıb işə çıxacaq.

Firmaya olan belə sədaqət şəraitində işçilər aktiv şəkildə keyfiyyət dərnəklərində iştirak edir və keyfiyyətin yaxşılaşdırılması üçün nə edə biləcəklərini maraqla müzakirə edirlər. Belə dərnəklərin fəaliyyəti nəticəsində çoxlu sayda səmərələşdirici təkliflər yaranır.

Bu təkliflər nəticəsində yeni metodlar tətbiq edilir, fəaliyyətlərin yaxşılaşdırılmasına nail olunur.

Əslində, keyfiyyət dərnəklərinin işinin nəticəsi elə təkliflərin hazır­lan­masıdır ki, onlar, köklü dəyişikliklərə gətirib çıxarmasa da, müəyyən qədər yaxşılaşmaya səbəb ola bilsin. Keyfiyyət dərnəklərində yapon iş üsulunu bəzən Kayzen (KAİZEN) “kiçik addımlar” taktikası adlandırırlar.

Kiçik yaxşılaşmalarda (səmərələşdirici təkliflər səviyyəsində) ayrıca götürülmüş addımın effekti azdır, lakin külli sayda hər yerdə mövcud və daimi olan yaxşılaşdırmalar keyfiyyətin yaxşılaşdırılmasında əhəmiyyətli nəticələr verir. Kaydzen yaxşılaşdırma sistemi aşağıdakı xüsusiyyətlərə malikdir:

  • kiçik sərmayələrlə insanların təşəbbüs göstərməsinə nail olunması;
  • yaxşılaşma işinə hamının cəlb edilməsi;
  • çoxlu sayda kiçik addımların atılması;
  • TQM fəlsəfəsinə müvafiqlik.

Social

Xəbərlər

İnformasiya təhlükəsizliyinin effektivliyinin artırılması üzrə yeni ISO/IEC standartı
Vətəndaşların, cəmiyyətin və dövlətin həyatında informasiyanın, informasiya resurslarının və texnologiyalarının...
ISO 14001 standartının yeni versiyası
Standartlara yenidən baxılması və təkmilləşdirilməsi prosesi çərçivəsində Beynəlxalq Standartlaşdırma...
Əməyin mühafizəsi və təhlükəsizliyi idarəetmə sistemləri üzrə ISO –nun yeni standartı
Beynəlxalq Standartlaşdırma Təşkilatından (ISO) verilən məlumata görə Əməyin...
Yeni ISO standartı enerji daşıyıcılarından effektiv istifadə edilməsinə imkan verəcək
Əksər müəssisələr üçün enerji daşıyıcılarının qiyməti uğurlu biznesin aparılmasda əhəmiyyətli...
ISO/IEC 17021 standartının yeni layihəsi
Beynəlxalq Standartlaşdırma Təşkilatının (ISO) Uyğunluğun Qiymətləndirilməsi üzrə Komitəsi (CASCO) və...

Arxiv

2018
Октябрь
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Tərəfdaşlar

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

Tanınmış şəxsiyyətlər

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

Beynəlxalq Təşkilatlar

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com